Translate

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Η Μαύρη Λίμνη


ΚΕΙΜΕΝΟ-ΦΩΤΟ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ


Κυριακή πρωί και η ζέστη στο Χάλιφαξ ήταν ανυπόφορη. Η θερμοκρασία έδειχνε 30oC, μα με την υγρασία στο 100% μου έδινε να καταλάβω ότι βρίσκομαι ακόμα στην Πάτρα και όχι στην ανατολική πλευρά του Καναδά. Και αποφάσισα να πάω για μπάνιο…

Ο προορισμός μου αυτή την μέρα ήταν η παραλία Queensland. Γαλαζοπράσινα νερά, θερμοκρασία ιδανική, λευκή άμμος, κάτι ασυνήθιστο για αυτές τις ακτές του Ατλαντικού.  Μα η προσοχή μου στράφηκε πιο πίσω. Η μαύρη λίμνη ήταν αυτή που θα αποτυπωνόταν στον φωτογραφικό μου φακό..

Η Queensland Lake είναι μια λίμνη ιδιαίτερης ομορφιάς. ‘Όχι απλά για το σημείο που βρίσκεται, μιας και χωρίζεται από τον ωκεανό με μια μόνο λωρίδα γης, αλλά και για την εναλλαγή των χρωμάτων του νερού ανάλογα με την πυκνότητά του. Στα ρηχότερα στρώματα το νερό έχει μια κιτρινωπή απόχρωση και κοκκινίζει καθώς βαθαίνει. Μετά από περίπου 60 εκατοστά βάθους, το νερό γίνεται εντελώς μαύρο. Και όλα αυτά συμβαίνουν λόγω της αποσύνθεσης οργανικής ύλης στον πυθμένα της.

Η ιδιαιτερότητα αυτή, μαζί με τον τοπικό μύθο που θέλει τους άνδρες πέριξ της λίμνης να ζουν περισσότερο, με έκαναν να απαρνηθώ τα γαλαζοπράσινα νερά και να κάνω το πρώτο μου μπάνιο σε λίμνη…μαύρη. Ήταν σαν να με καλεί κοντά της..
Θα το ξανακάνω!


ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

WW2 Wrecks welcomes and encourages readers to comment and engage in respectful conversation about the content posted here.
We value thoughtful, polite and concise comments that reflect a variety of views.